.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
وضعیت بحرانی مازندران در سایه سفرهای بی‌رویه
محدودیت های تردد و کرونایی نتوانست از شمار مسافران و مهمان ناخوانده در مازندران بکاهد و وضعیت استان در سایه مسافرت های غیرضروری، بحرانی شده است.

به گزارش شمال نیوز،  به رغم هشدارهای مکرر و محدودیت‌های تردد و ترافیکی، شمار زیادی از مسافران طی روزهای اخیر خود را به مازندران رساندند و وضعیت این استان از نظر کرونا فوق حاد شده است.

سواحل و مناطق تفرجگاهی استان مازندران طی روزهای گذشته شلوغ و مملو از مسافر بود و حضور خودروهای غیربومی در سطح شهرها و اماکن تفریحی و توریستی پررنگ است.

در عین حال متولیان بهداشت ودرمان مازندران عنوان می‌کنند بیمارستان‌های مازندران ظرفیت و گنجایش ندارند و شمار زیاد مسافران نیز مشکلات را دو چندان کرده است.

سید عباس موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اظهار اینکه موج پنجم بیماری سبب شده ظرفیت تمامی مراکز درمانی در استان پر شود، گفت: متأسفانه وضعیت بیماری کرونا در استان بحرانی است و تعطیلات شش روزه پایتخت و البرز نیز مشکلات مازندران را دو چندان کرده است.

وی همچنین از روند نظارت بر بازار و اصناف انتقاد کرد و خواستار توجه بیشتر به پروتکل‌های بهداشتی شد و گفت: پیش بینی می‌شود با توجه به عادی انگاری‌ها و روند مسافرت‌ها، شمار فوتی‌ها و ابتلای به کرونا در استان بیشتر شود.

در حال حاضر حدود هزار و ۹۰۰ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های مازندران بستری هستند./مهر

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.072 seconds.